In een snikhete dojang met een buitentemperatuur van ruim 30° C vonden op zaterdag 20 juni de Taekwon Do-examens plaats.
Bijna 50 leerlingen, van witte tot rood-zwarte band, voerden hun traptechnieken, tuls (loopvormen) en breektesten uit, en ondanks de hitte op een goed niveau! Allen werden bevorderd tot een volgende graad en een enkeling zelfs een dubbele graad. De instructeurs waren zeer tevreden en wij zijn reuze trots op deze leerlingen!
Nog twee weken, dan mag iedereen genieten van een welverdiende zomervakantie. Maar eerst nog even een examen bruine band/zwarte slip voor een 18-tal Kuk Sool Won-leerlingen a.s. zaterdag 27 juni.
















































Geef een reactie